melahsplace

Alla inlägg under april 2012

Av Michaela - 27 april 2012 19:38

Då var sista praktikdagen gjord.. var extremt tråkigt att sluta där.  Trivdes sjukt mkt. 


Som tack för allt så bjöd jag på rulltårtor, dock blev den ena helt missbildad, men den gick nog o äta :P hehe


Jag gjorde även ett tackkort på datorn till dom. På kortet var det foton på dom och lite blommor och så min lilla tacktext.


Dom blev mycket glada för både fikat och kortet och det kändes kul, jag är ju sån som aldrig tror jag visar tillräcklig tacksamhet. jag är ju knäpp så :P


Ifrån dom fick jag en topp jag ville ha :D Blev mkt glad :)


 


Längtar tills sommaren kommer då man kan använda den :D :D


Visst är den snyggg?? :D

Av Michaela - 25 april 2012 13:32

Sitter o väntar på bussen utanför netto.. Har köpt ingredienser till mitt bakverk jag ska göra sen :D Tråkigt o sitta vänta men orkar bära hen två kilo socker o två kilo mjölk :P

Av Michaela - 23 april 2012 19:45

Fick paket på posten idag!!! :D


Mina två toppar från H&M och nu väntar jag bara på mina mammabyxor :):)


Jag har inte orkat provat topparna än :P Men ska göra det så fort jag orkar släpa upp arslet ur soffan ;)


Detta blev mitt lilla inköp :D


Denna fast i vitt :)

 


och så denna :D

 



Får hoppas att det sitter någorlunda på en som är i växande stadie ;P hehe


 

Av Michaela - 22 april 2012 20:34

Happ då var denna helg slut... 


 

Av Michaela - 18 april 2012 17:32

Idag var jag iväg på ultraljudet med sambon :) Jag var sjukt nervös, jag hade sjukt många tankar i huvudet som att dom inte skulle hitta någon bäbis utan en tumör som växte. Men som tur var så var det ju inte det, det är ju en bäbis :)


 


Att få se hur hon/han levde runt där inne i magen var en känsla som inte går att beskriva 


Det känns som en dröm, och jag är rädd för att vakna upp ur den, allt är så overkligt just nu. 


Allt var bra med den lille förresten :) Och det kändes riktigt bra


Läkaren hade svårt att få bilder eftersom det var mitt i lekstunden ;) hehe 

Hon/han vände ryggen hela tiden :P hehe


Vi ska tillbaka om tre veckor igen då vi förhoppningsvis får se ansiktet för det fick vi ju inte nu :P hehe

Och så ska vi kolla det lilla hjärtat igen. 


     

Av Michaela - 16 april 2012 21:32

Idag ser man inge vidare ut...


Har ingen bra dag, så mitt ansikte säger nog allt :)


Vet inte vad jag ska skriva mer för ovärt idag. Men jag går nog och lägger mig nu.


 



Sov så gott


 

Av Michaela - 15 april 2012 19:18

Äntligen efter många år får man se den otecknade Dennis igen :D :D


 



Kommer åka tillbaka några år i tiden :) :)


Till filmen bli det ::):)


   


Mummma :):)


Ha en underbar söndagskväll :)


     






Av Michaela - 15 april 2012 13:25

Magen den växer, och som tur är så det ju en bäbis :)


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards