melahsplace

Alla inlägg under maj 2012

Av Michaela - 30 maj 2012 18:07

I söndags firade vi älskade mamma 


 


Det blev självklart tårta :) Ute på bilingeutsikten :)


 



Utav mig och mina syskon fick hon ett armband jag gjort och hon ska även få ett halsband med våra namn i, men halsbandet får hon vara med o designa :)


Så här ser armbandet hon fick :)


 


Sen var det halvt stressigt, för jag fick hoppa in o jobba :p 


Men vi fick en stund iaf 


 

Av Michaela - 29 maj 2012 19:18

Jag försvann lite igen i några dagar.


Jag har haft fullt upp både helg och icke helg. 


Men nu är jag tillbaka halvt :P haha Skriver något roligt inlägg i morgon om helgen tänkte jag :)



Bjuder på en bild jag tog i helgen :)


 


 

Av Michaela - 26 maj 2012 20:54

Idag har man verkligen kunnat njuta!! :D


Dagen började i mölltorp då vi åkte till karlsborg och kollade in hemliga rum på fästningen som dom bara hade öppet idag.


Käkade lunch me familjen :) Mycket gött :)


Sen drog vi vidare till en kompis i tibro. Har suttit o slöat i solen hela dagen! :) Underbart!


Käkat grillat och druckit sommardrink :)  (alkoholfri det klart)


 


Snart blir det Eurovison!! :D Heja sverige!!! :D


Ha en underbar kväll!! :D


 

Av Michaela - 26 maj 2012 09:44

Då sitter man på bussen påväg till mölltorp, ska åka till karlsborg o kolla in hemliga gångar i fästningen som man aldrig fått se förut :) Sen efter lunch ska man vidare till tibro o grilla me en polare o hans barn :) O vad händer på kvällen?? Eurovision så klart!!!! Ha en underbar dag!!!

Av Michaela - 25 maj 2012 19:06

En affär jag verkligen avskyr! Det är NETTO!!


Tyvärr så är det den närmaste affären vi har här, så då får man ju ta den.


Så här ser det ut i alla frukt/grönsakslådor!!


 


Man blir ju såå läskad av att köpa :P 


Av Michaela - 24 maj 2012 22:49

HEJA HEJA :D


 

Av Michaela - 24 maj 2012 17:54

Idag har jag haft en heldag på stan med mamma och brorsan :)


När brorsan var på möte tog jag och mamma en fika :) Sjukt varmt redan då men underbart skönt :)



Min älskade mamma   

 


Och så jag, haha ser inte en gravid ut på denna bild :P


 



Det satt riktigt fint måste jag säga!! :D 


Sen gick vi o shoppade på H&M, brorsan skulle köpa massa sommarkläder, och det blev endel :) 

Sen fick jag även ett par mammashorts och ett linne, så nu behöver jag inte gå i samma byxor hela tiden :P

Så gulligt av henne  


 Vi käkade ute sen :) Brorsan fick bestämma och då blev det på "American Pizza"


Brorsan och mamma 

 


Och så jag :P haha ser lite fundersam ut :P


 


Sen fick mamma parkeringsböter :P HAHA


Hon blev inte så glad, men släppte det och tröstshoppade en tunika/klänning på H&M :P haha


Det blev glass på Max, och då hängde syrran med


Syrran och mamma 

 





Jag och brorsan :)


 


Min goa glass ;)

 


Dagen var helt underbar, och nu är jag sjukt trött. 


Ikväll blir det Eurovision semifinal 2 :) woho 


Hejja Sverige! :)


 















Av Michaela - 22 maj 2012 20:35

Haha satt i soffan förut me balkongdörren öppen och katterna låg o slöade.


Då ser jag sotis ligga så här i hängmattan:P


 


Hur kan detta vara bekvämt??


Tydligen måste det ju vart de :P haha




 










Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards