melahsplace

Alla inlägg under juni 2012

Av Michaela - 29 juni 2012 16:22

I onsdags åkte jag hem till mina föräldrar, behövde semester! :) Har fortfarande semester :)


Så himla skönt och bara komma ifrån allt packande och städande i lägenheten, behövde ladda upp på nytt.


Igår solade jag och mamma hela dagen! :) Sååå himla skönt! Bara slappade typ. Underbart!!


Min mormor fyllde år igår med, så var på kalas framåt kvällen. Gottit me tårta ;)


Efter som jag har tagit semester så har jag heller ingen lust o sitta vid datorn, så jag slänger in lite bilder nu.


Det blir bara två.. orkar inte :P haha


Min mormor ♥


 



Och jag fortsätter och chocka mig själv, jag mycket tjejig :P


 


Tack o hej :)


   

Av Michaela - 26 juni 2012 12:24

32 min telefonkö, o jag som la på igår för det var 19 min!! Haha det fick jag för de :p


Jag var bara på plats 412 i kön :p Kändes mycket bra :P haha


Men det bästa med det var att jag fick tummen ur röven och rensade dessa tråkiga hemska pappren som man samlat på sig genom året/åren. Men nu är dom slängda som man inte ska ha :D Skönt!!


 


Nu får det bli lunch för mig. Skulle vilja gå bort till netto o köpa en glass, men sälskapet är dock lite dåligt. Får spara den till i morgon :)



 

Av Michaela - 24 juni 2012 17:49

Idag är det tre år sedan som min älskade pojkvän kom upp till mig och förklarade sina känslor för mig 


Han hade tidigare fått mitt hjärta att smälta men dena gången fick han det att smälta totalt 


Den dagen kommer jag aldrig att glömma 

 

Det var den finaste dagen på hela sommaren den dagen, sjukt varmt. Idag har vi tyvärr inte lika fint väder

 

Men kärleken finns ännu mer idag 

 

 

 

 

 

Jag älskar dig massor!!! ♥ ♥ ♥ ♥

 

Av Michaela - 23 juni 2012 18:13

Igår firade man midsommar :) Blev en lugn härlig dag me massa god mat och mycket trevligt sälskap :)


Vi grillade kött och hade färskpotatis och sås till :) Sallad och bröd fanns med :)

Så här såg min tallrik ut :)


 


Det var sjukt gott måste jag säga ;)


Till efterrätt vart det ju självklart jordgubbar ;) 


Här kommer lite bilder :)


                 


Jag orkar inte skriva mer :P 


Hoppas ni har haft en mycket trevlig midsommar :)


 


Av Michaela - 20 juni 2012 21:01

Idag skulle jag ha gjort massor! Städa, packa och grejja. Men inget blev gjort.


Men det fanns en orsak så jag har inte så dåligt samvete ;)


Det har vart otroligt fint väder idag, och katterna har njutit för fulla muggar. Dom spenderade nog halva dagen på balkongen :)


Sotis, vår honkatt håller på o äcklar sig :P Vi missade o ge henne p-piller. 


Min plånbok hade åkt ner på golvet och den höll hon på o gosa in sig i me ansiktet medans bakänden va upp i taket.

Haha det var inte så omtyckt av mig kan jag säga. Hon var till och med på damsugaren!! Men då var jag elak o satte igång den :P moahaha  

Det värsta är nog att när man ropar på henne blir ännu mer k*tare. Usch!! :P haha det måste vara extremt jobbigt o vara så k*t och inte få något. Stackare!


Det här är vår lilla snusk-katt

 



Nä nu ska jag hämta vattensprutarn och duscha ner henne lite, hon ligger o ålar sig i soffan så det nästan tar eld :P 


Hoppas ni haft en underbar dag :D


 

Av Michaela - 19 juni 2012 17:56

Ett jättefint halsband jag fick utav min älskade mormor 


 


Fick även en bukett med röda och gula rosor 


 


Utav min morbror och hans familj fick jag blommor och pengar


     


Och utav min mormors syster fick jag blommor och pengar 


  



En dag jag aldrig kommer glömma 



 


Av Michaela - 18 juni 2012 20:32

Jag fick ett nytt objektiv utav mamma och pappa i studentpresent! 


 


Så här bra blev resultatet med det objektivet :)


     



Bilderna är redigerade.


Vad tycker ni ? :)


 

Av Michaela - 17 juni 2012 21:04

Tårar av glädje var under i stort sett halva dagen i fredags. 


Jag tog äntligen min student, min första utbildning!!


Mina föräldrar överaskade mig med studentfirande   


Jag lipade hela tiden :P 


 


Förutom lillkillen i bakgrunden som skrattade :P haha


Jag älskar min familj!!   


 


Även min mormor var där o firade mig, och min ena morbror med familj. 

Älskar dom oxå!   

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards