melahsplace

Alla inlägg under oktober 2012

Av Michaela - 25 oktober 2012 21:02

Idag inhandlade vi tre tavlor till leons rum. Vi väntar bara på att de ska bli omtapetserat där :)

20 kr styck på dollarstore :)

Av Michaela - 24 oktober 2012 18:37

Nu har jag äntligen vart o klippt mig. :D


Före (världens sämta bild ja vet :P )


 


Efter


 



Vad tycker ni ? Lite bättre blev de ju ;) tycker jag iaf :P


klippte av ganska mycket, men det behövdes, var så sjukt slitet.


Men jag kommer ändå sakna längden :/


 


Av Michaela - 24 oktober 2012 10:17

Jag har haft krångel med o skriva inlägg här på bloggplatsen några dagar. Det har nog vart min internetläsare. 

Men nu funkar det :) så det kommer ett inlägg senare sen :) 


 

Av Michaela - 16 oktober 2012 18:34

I lördags var jag på klädbytardag. Min första någonsin ;)

Gud va bra när man har barn säger jag bara :D perfekt att både sälja och fynda :)

Nu sålde ja ju inget, tanke på att leon har fortfarande minsta storleken :p

Jag bara råffa åt mig massa kläder :p kände min som en galen kärring på g-kås ;p

Blev 32 plagg och summan blev 420kr :D så ja var mycket nöjd när jag gick därifrån :D

Av Michaela - 14 oktober 2012 20:01

Idag är min älskade lilla kille redan 1 månad!!   


     


Han var ju tvungen o vara snyggt klädd idag när mamma skulle ta 1 månadsbilder   


Det känns som om det var igår vi lämnade BB. Tiden går sjukt fort!!   


 

Av Michaela - 14 oktober 2012 10:00

Igår fyllde min stora älskling år!   


Ett stort GRATTIS i efterskott älskling   



 


Dagen fick han fira med mig, Leon och min mamma.   


Vi åt mycket god mat och tårta till efterrätt som jag o karln hade pysslat ihop tillsammans   


Den ser ju verkligen hemmagjord ut haha


 


Men den gick ju o äta, de är ju huvudsaken   



Haha o detta var leons present till pappa   


 



Hej hopp :)


 


Av Michaela - 10 oktober 2012 10:35

Idag ska jag och Leon till en kiropraktormottagning, blev att vi får gå själv för karln jobbar, och det är ju bra :) MONEY!! ;)


Vi ska till en som har babylicens, då dom känner av barnets spänningar och masserar det.


Det är många som gjort det som har kolikbarn, barn med sömnproblem, med mera, som har hjälpt


och jag tyckte det var värt att prova. För leons skull o för våran.


ska bli spännande o se hur det går :D


Här kan man läsa lite om det motoriken



 

Av Michaela - 7 oktober 2012 19:20

Ikväll börjar en ny säsong av Solsidan!!


Sitter bara o väntar på att de ska börja!!


Klockan åtta kommer jag sitta spikad framför tvn :D


Läste detta på aftonbladet


 


Då ska det bli intressant hur dom löste detta :)



 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards