melahsplace

Alla inlägg under december 2012

Av Michaela - 30 december 2012 22:19

Här kommer lite kort med bilder vad som hänt under detta år. Tog inte allt, för då hade jag aldrig blivit klar ;)


   



 

Av Michaela - 30 december 2012 09:20

eller kanske inte ;)



 


Men coolt är det iaf. 


Dessa udda skallar hittades på en kyrkogård i Mexico, över 1000 år gamla. 

De band sina huvuden i tidig ålder för att få dessa udda former. helt sjukt enligt mig men :P haha


Läs artikeln på aftonbladet.



 

Av Michaela - 28 december 2012 21:09

Snart är det nytt år, 2013! :D 


Första nyår för lillkillen och det ska bli underbart o få fira in det med honom 


 


Vad har ni för roliga planer under det kommande året?

Hur ska ni fira in det ?


Jag ska fira in det med min familj, med en annan underbar familj :) äta en riktigt god middag och ha det allmänt mysigt :)


Mina planer för året är självklart att försöka få tag på ett jobb och planera Leons ett årskalas. 

För mig själv så är det något stort som ska hända, jag ska under årets nästa slut kunna se mig själv i spegeln utan att få en sån ångest. Jag ska trivas med mig själv. 

Sen om jag lyckas med det är en annan femma ;) Men då har jag ju iaf försökt.  ;)


Detta året skulle jag ha gått ner 10kg till sommaren, HAHAHA det gick ju inte så bra ;)


Blev gravid och gick upp 20 kg ;)


Men så ska de inte bli denna gången ;) 


Nu måste jag ta min lille skrutt här :) 


 

Av Michaela - 26 december 2012 07:08

Låten som jag och min sambo skrev ihop till Leon. 


Det är min sambo som spelar och sjunger på Leons dop 





 

Av Michaela - 24 december 2012 09:32

Av Michaela - 22 december 2012 20:58

Varför jag inte skriver så mycket just nu är för att julen är snart här, första året vi ska ha julen hemma, vilket blivit lite stressigt då vi hade dop förra helgen. 

Typ så här ser ja ut :P eller iaf så känner ja mig så ;)


 



Av Michaela - 18 december 2012 20:26

Lite bilder under själva dopet :)


 


Faddrar var min "kusin" och min sambos bror. :D


Dom fick uppgiften att hålla Leon och hälla upp vattnet. 

När min kusin hällde upp vattnet, så höll han kannan för långt upp, så de lät som om någon kissade.

Som tur var så kollade inte vi på varandra, för både han och jag höll oss för att börja skratta :P

Leons andra fadder hade ett annat problem, han blev pissinödig som dom flesta säkert blev :p haha jag hade som tur var kissat nyligen ;)


Istället för att läsa en tackbön i början, så sjöng min sambo en låt som jag och han hade skrivit till Leon. Ja, den kommer att komma upp me ;)


Leon var helt underbar hela dopet, förutom i slutet, då sa prästen att nu rundar vi av för nu tycker Leon att jag tjatar för mycket. haha Prästen var den bästa prästen jag har träffat. det var så avslappnat, och om jag hade mött honom på stan hade jag aldrig kunnat listat ut att han va präst :P


Nog om det, de va lite bilder iaf :) 

Nu ska jag mysa :)


 

Av Michaela - 17 december 2012 19:35

Jag jobbar nu i tre dagar och har inte direkt ork o skriva så mycket om dopet så därför delar jag upp det ;)


Jag tänkte börjar med och visa den lilla dekorationen jag hade fixat med, och även tårtorna som en kompis gjorde. 


 


Dukarna med Leons fötter har jag gjort själv som jag berätta om tidagare i ett inlägg

Barnvagnarna beställde jag och sedan hade jag kolor i dom :) De tömdes fort på en del bord :P


Tårtorna har en kompis gjort, hon är så himla duktig!! Jättefina tårtor och jättegoda :D 


nä nu ska jag mysa lite i soffan innan sängen :)


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards