melahsplace

Alla inlägg under april 2013

Av Michaela - 29 april 2013 07:57

Slut fred med ditt förflutna

 

så att det inte förstör din framtid.

 

 

 

Av Michaela - 18 april 2013 09:48

Fokusen har vart dålig, speciellt här. Svåra tider just nu, men det blir bättre, hoppas jag iaf :) 


Hoppet måste man ha, annars kan man lika gärna ge upp. 


Men iaf så har det hänt mycket med min plutt, även kallad Leon ;)


Pratar på som bara den (ljud), två tänder har börjat titta fram och han sitter själv nu :) 

Krypande är nära, han har kommer så långt till att komma upp på knänen o gunga sig framåt, men sen att flytta händer o ben samtidigt har inte kommit. Han har rest sig själv några gånger, men han måste ha stödet från oss väl där uppe.

Han är helt underbar min plutt 


Med mig har det väl kanske inte hänt så himla mycket, jag kämpar med min kropp, äter bra mat, börjat träna, men nu är jag nära till nackspärr så träningen får liggga några dagar. Jag har min underbara sambo som stöttar mig :)


Jag har smalnat av i ansiktet och även resten av kroppen, men där har jag långt kvar.


 




Det här är taget för 4 dagar sedan, den dagen Leon blev 7 månader 


 


Har inte så mycket mer o skriva just nu, men jag kommer tillbaka, men när det kan jag inte lova ;)


 


Av Michaela - 8 april 2013 18:02

"Dina barn får bara en barndom"

 

  

 

 

 

 

 


Av Michaela - 1 april 2013 07:36

Denna förbannade påsk... Den verkligen förstör, iaf för mig :p

Jag har tappat kontrollen, nu är sockegalningen tilbaka.
Vräcker i mig socker o när de tar slut tänker jag bara på att jag vill o måster ha mer. Det är sjukt.

Men snart är det morgondagen o då är det stopp med allt igen, även träningen kommer igång då de inte blivit något då vi vart borta sen fredag, men promenader har de blivit iaf :)

Godis o sånt är gott, men är det värt det?

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards