melahsplace

Alla inlägg under maj 2013

Av Michaela - 8 maj 2013 20:11

Inatt hade en underlig dröm. Dröm om förlust, nära till förlust, hemsk information, dödsångest och ljuset..


Vad drömmen handlade om ska jag berätta..


Min ena kusin som har växt upp med mig, fanns inte mer hos oss, vet inte vad som hade hänt men borta var hon :(

Hennes mamma hade blivit mördad. någon arg släkting till henne tror jag de va som var mördaren.


Min "kusin" (mammas kusin) även en nära vän hade vart me om en olycka och låg inför döden, men om han fick en transplation av något organ så skulle han överleva, vilket han fick. 


Mitt i alltihopa så hände något med mig, kommer inte ihåg vad, men då fick jag reda på att jag hade ett hål i hjärtat och att jag inte hade lång tid kvar att leva. Då kom dödsångesten. 


Jag skulle spendera min sista tid med min familj o släkt. Vilket jag gjorde.

Jag blev sämre, o kände att nu är de det sista.


Tydligen ville jag dö i bilen åkandes runt. Kände ett lung i det. konstigt men. 


Så jag och pappa satte oss i bilen o han började köra runt på mig.


Sen såg jag min kusin, hennes mamma och min morfar i ljuset och allt kändes bra.


Sen vaknade jag.


Jag har funderat mycket på denna dröm idag. och kommit fram till endel saker.


Mamma sa något som jag tror är mycket sant, jag fick hål i hjärtat i drömmen och det kan tyda på mina tankar om mitt hjärtfel ibland, när kommer nästa operation och så vidare.


Sen så har jag kommit fram själv till detta.


Två i släkten har dött, vilket nog symboliserar rädslan att förlora släkten helt, har inte träffat dom på ca 6 månader, vilket inte är vanligt. och jag saknar dom sjukt mycket.


En annan släkting/vän håller på o dör men överlever, det symboliserar nog att vi försvinner från varandra, han flyttade härifrån, o kontakten börjar försvinna, men den finns kvar ändå.


och så hålet i hjärtat, det är nog saknaden efter dom jag saknar. 


Drömmen var hemsk men fick en att tänka mycket. Vaknade upp och kände både dödsångesten och lugnet. Och under dagen har det kännt som om man har ett hål i hjärtat. 


Hoppas på en bättre dröm inatt :)

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards