melahsplace

Alla inlägg under maj 2014

Av Michaela - 4 maj 2014 19:55

Idag var vi iväg på en liten tripp i en skog, ett naturreservat :) Skönt o komma ut i skogen lite, o Leon bara älskade det :)


Silverfallet är ett vattenfall på 60 meter, underbart härligt. 
Helt klart värt o åka dit och njuta av den fina utsikten på vattenfallet och även en picknick ute i det fria bland vårblommorna :)


Jag hade lite oturen att när jag väl kom till Vattenfallet och skulle fota så upptäcker jag att stativet är trasigt och inte går o använda, fick inte så bra bilder jag hade hoppats på då men dessa fick duga :)


 


 


 


Har du vart där ?

Kommentera gärna, eller gilla inlägget :)


 


Av Michaela - 1 maj 2014 08:22

Nu är våren här :) Nu kan man ut och ta fina vårbilder på barnen.

Jag är helt förälskad i vitsippehav, och nu har min son fått blivit fotad i ett i två år :)


Det är eneklt o fint, sätt bara på barnet de kläder du vill han/hon ska bli fotad i, o sen behövs bara en kamera, vilken i stort sett alla har idag då man har det i mobilen. 


Sen är de bara o leka fotograf :)


Här är mina bilder, har använt mig av min Nikon D5100 


Dessa två är från förra året, dålig bildkvallite på dom då jag tog dom från min facebook :P

   


Dessa är från i år :)


       

Även hundarna blir jättefina i vitsippehavet :)


 



Kommentera gärna eller tryck på gilla-knappen :)

 

 



Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards