melahsplace

Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Två galna fruntimmer

Av Michaela - 1 februari 2015 19:22

Har vart på promenad med underbara Maja idag efter jobbet. 


Vi har nog inte en enda sekund som är tyst, vi tjötar hela tiden. 


Gick bakåt i tiden , vi har sjukt galna förr, och vi två ihop sluta aldrig bra haha. Galenskaper men vi hade så sjukt roligt! Det roliga är att vi är lika galna fortfarande, men vi mår båda bättre psykiskt och vi har mognat en viss del ;)



Detta är en bild från 2009 :P haha va små o skyldiga vi är där :P

 


Men vi har något speciellt med oss nu med ;)

     

2009 Så träffade jag min bästa vän, vi gjorde allt ihop. Vi fixade oss, vi åt, vi festade, vi gick på toa ihop, vi planerade livet, vi gjorde galenskaper, vi frossade onyttigt, vi tog hand om varandra, vi fanns där för varandra till 100% dag som natt. 


Vi var ifrån varandra i 5 år, hon är fortfarande min bästa vän. Låt galenskaperna fortsätta :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 15 februari 2015 19:30

Igår var det våran förlovningsdag, tredje året. Tiden går sjukt fort!    Eftersom det även var alla hjärtans dag så körde vi lyx innan Leon åkte till sin mormor.        Min absolut number one!!        Efter att jag hade jobbat så ...

Av Michaela - 2 februari 2015 20:45


Jag har alltid kopplat finnar med massa onyttigt. Speciellt choklad. Även tonåren kopplas ihop med finnar, men när man är strax över 20.. äh de är väl ingen idé och försöka få er och tro något sådant, rätt ska vara rätt, när man närmar sig 30 så är m...

Av Michaela - 30 januari 2015 09:56

Kan man vara så kär i en låt ? Jag är verkligen helt förälskad i denna låt, denna cover.      Den finns även på spotify, vilket gjorde min dag då jag upptäckte det :)   Ha en underbar fredag :D    Puss! ...

Av Michaela - 29 januari 2015 22:13

Ska man vara en kämpe eller ska man lägga sig ner?    Jag har lärt mig av mina livserfarenheter att ger man upp då hamnar man i botten. Jag har sett botten många gånger och jag kan säga att där är det väldigt mörkt.    Man hamnar i botten mån...

Av Michaela - 26 januari 2015 19:39

I helgen spenderade vi en natt på landet hos min pappa. Det var verkligen kanonväder! Vindstilla och runt nollan.    Att komma ifrån allt, och bara få andas annan luft var något jag behövde, vi behövde.    Leon hade jättekul, han hade inte en...

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards