melahsplace

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Michaela - 15 februari 2015 19:30

Igår var det våran förlovningsdag, tredje året. Tiden går sjukt fort! 


Eftersom det även var alla hjärtans dag så körde vi lyx innan Leon åkte till sin mormor. 


 


Min absolut number one!!   

 


Efter att jag hade jobbat så skulle vi ut och äta jag och gubben, när jag kom hem så stod det fina rosor på bordet och en ask med choklad, blev jätteglad, men tycker de är så pinsamt och få saker :P 


 


Vi gick och åt på restaurangen neranför oss, Kryddan. Har alltid tyckt att de har sett så mysigt ut, och kan ju säga att de va görmysigt!! 


  

Tyckte det var jättepinsamt och ta fram mobilen och ta kort när man var ute på en romantisk middag så detta är de enda jag fick med haha.


Maten var gudomligt god! Vi blev så mätta att vi knappt orkade med mysigt till filmen och melodifestivalen. 


 


Vi kollade på skräck etfter melodifestivalen. Haha ja vad ska man säga. 


Jag: Nu kommer den röra på sig... nu...nu.. nähä
Jimmi: Suck
Jag: MEN GÅ INTE DIT DÅ!!! 

Jimmi: suck

Jag: Vem i helvete skaffar sånna där äckliga jävla dockor?!

Jimmi: jadu

Jag: Nu kommer den där... nu.. nu... AAAH!
Jimmi: flinar


Ja så var filmen hemma i soffan hos Michaela och Jimmi.

Jag hade panik emellanåt, var livrädd och fick två hjärtattacker. Men den var bra ;)

Sen när vi skulle lägga oss, var jag livrädd, trodde dockjäveln skulle komma :P 

Lyfter på mitt täcke och får ännu en hjärtattack!! Där har jimmi lagt en jävla nalle! Tack gode gud att vi inte har några dockor!!


En sammanfattning, morgonen var helt underbar, älskar min familj otroligt mycket. Min son är allt för mig! 
Eftermiddag/kvällen var underbar trots att jag trodde jag skulle dö ett antal gånger. 


Älskar denna man förbannat mycket även fast han kan gå mig på nerverna ibland

    


Hoppas ni har haft en helt underbar helg!!


Puss på er!!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards