melahsplace

Alla inlägg under december 2011

Av Michaela - 31 december 2011 13:59

Jag fick en fjärrkontroll till kameran utav mamma och pappa och jag ÄLSKAR DEN!! :D


Lekte lite idag när jag var klar med stilingen :)


     

Av Michaela - 31 december 2011 10:41

Då var naglarna klara :) Blev bättre än vad jag trodde, har inte nagellack på hela händerna iaf :P haha


Första steget var ju toplacket


Andra steget var färgen :) Blev rosa idag:)


 


Tredje steget blev graffittilacket :) 


 


Och fjärde och sista steget blev toplacket igen. Så nu sitter det där det ska :)




Nu är det bara resten kvar :P   

Av Michaela - 30 december 2011 21:57

Jag är helt galen i serier! 


Jag såg en reklam på tvn här om dagen om en serie, och nu är jag fast! Väntar på nästa avsnitt :P





En serie som passar mig sjukt bra!  


En pappa och sin dotter flyttar ifrån storstan ut till småstaden. Där alla är rent ut sagt blåsta! :P Så himla kul :)


Lätt värt att ta en titt på :)


Av Michaela - 30 december 2011 17:50

Ska förbereda min naglar lite för morgon dagen :) Ta bort gammal nagellack och slipa lite o så :)


Jag köpte mig nagellack i veckan och det är sååå snyggt :D




Sen är det problemet att jag är helt värdelös på att måla på nagellack :P Målar aldrig naglarna. Kan hända en gång om året :P


Jag ska nog även passa på att sätta mina fötter i fotbad med :)


See Ya :D 

Av Michaela - 29 december 2011 18:06

Min älskade sambo har fått en liten syster som vi var och hälsade på igår. 


Visst är hon söt?!


 


Längtar så himla mycket tills vi skaffar barn. Dom är helt underbara dom små liven 


Åh jag vill ha en nu!!

Av Michaela - 27 december 2011 18:26

Ni kanske inte kan tänka er detta, men jag har varit snäll i år ;)


Tomten kom till oss och jag fick julklappar :)


 


Jag och min sambo fick endel ihop som vi blev väldigt glada över :)


Pepparkakshjärta fick vi utav mina småkusiner  :) Så gulligt :)

 


Bestick fick vi av mina föräldrar :) Äntligen normala bestick som inte böjjer sig :)


 


Dessa underbart snygga ljusstakar fick vi utav min bror :)



Lakan fick vi utav min mormor och en vän till familjen :) 


 


Väggdekoration fick vi av mina föräldrar dom små följde med på köpet. :) 

Texten är min och sambons låt 

 


En till väggdekor som vi fick av min syster  :) Som vi självklart ska ha i köket och få mer liv på skåpen :)


   


En elektrisk pepparkvarn utav syrran fick vi med :) Peppar i maten kommer det nog bli mycket av nu :P haha

 


Presentkort på bio fick vi utav sambons bror och hans sambo :) Vi fick även var sitt av mina föräldrar :) Så äntligen kan vi gå på bio :D


 


Sen så fick jag lite saker själv :)


Denna supersnygga ring fick jag av mina föräldrar 

   


Och denna dataväska fick jag även utav dom 


 


Här är lite blandat. Leggings, borste, bok, benvärmare och sminkborste fick jag av föräldrarna ♥  Två handdukar fick jag av min mormor ♥  Nagelkit fick jag utav en vän till familjen och hennes dotter 


 


Fick denna underbara box utav min underbara sambo! 


 


Dessa assnygga örhängen fick jag utav svärmor 


 


Även en assnygg klänning som jag missade att ta kort på :P

 


En söt snögubberam som man hänger i granen utav en liten tjej 

   


Snäll hade jag trots allt varit ;) 

Av Michaela - 26 december 2011 17:39

Nu har man kommit hem efter julfirandet hos mina föräldrar som var på julafton och julfirande hos sambons mamma på juldagen. Man är helt slut i kroppen, men det var det värt :) God mat och underbara människor :)


 


Jag kommer inte slänga in något mer inlägg idag, eftersom jag är supertrött och kämpar emot huvudvärk.


Jag hoppas ni har haft en helt underbar Jul :D 


See Ya! :)

Av Michaela - 24 december 2011 09:30

GOD JUL!!



 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards