melahsplace

Alla inlägg under februari 2012

Av Michaela - 25 februari 2012 17:33

Ringarna fick vi äntligen hämta ut igår :D


Tyvärr så var min för stor pga att mina fingrar skiftar i storlek. Dom är svullna ibland :P


Så jag fick sätta mig och beställa en ny, men den var ju inte så dyr som tur va, men dom pengarna hade man ju behövt till mat. men kärleken går före ;)


 


Detta är älsklingens ring, bild på min lägger jag ut när jag fått rätt storlek :)


Av Michaela - 23 februari 2012 20:28

Denna fina ros fick jag utav min älskade sambo




Till denna ros var det självklart ett kort med som det alltid är, men...


Denna gången var det två :)


Nr 1

 


Nr 2

 


















Av Michaela - 18 februari 2012 11:26

Denna låt som min sambo gjort och spelat in på skiva, spelade han upp när jag fick se honom stå med en ros


Av Michaela - 18 februari 2012 08:24

 
Av Michaela - 11 februari 2012 08:25

Det var ett tag sen man vaknade men låg i sängen ett tag och myste med lilla sissi :)


 


Gick ner och satte mig när hon tröttnade och fick sällskap av syrran :) Mkt trevligt :D


Nu väntar man på att resten av huset ska vakna :P


See Ya!!

Av Michaela - 6 februari 2012 19:02

Ja det är det!!


Av Michaela - 6 februari 2012 17:44

Då ska man börja igen :D


Köpt mig ett bokstavsstans-set :)


 


Hittade på tradera billigt :)


Och sen så ska jag beställa lite ifrån en sida som min klasskompis tipsa mig om :)


Klicka på bilden för att komma till sidan


 


Det första jag ska göra är en doppresent till sambons lillasyster. Det kommer bli ett berlockarmband :)


Kommer självklart lägga ut en bild på det när det är gjort när jag fått gejjerna :)


Nu ska jag sitta med ett skolarbete lite ;) 


See Ya!! :)

Av Michaela - 5 februari 2012 16:54

Japp jag gjorde det!


Gjorde ni ? 


Ja, jag pratar om Melodifestivalen! ;)


 


Jag kollade självklart på det!!


Vad tyckte ni om kvällens finalister ?


 


Jag tyckte helklart att dom var bäst! Tyckte inte om dom andra så :P haha


Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards