melahsplace

Alla inlägg under februari 2012

Av Michaela - 4 februari 2012 21:08

Idag kom hela min familj hem till oss och fikade, var så kul att få ha alla här  


Mamma hade gjort semlor på morgonen som hon tog med sig. Så underbart goda!!  



Smarta jag glömde ju ta kort på dom :P

 


Var så kul och träffa familjen igen, inte blivit så på ett tag, vi har nog inte vart samlade allihop sen julen. Så det var kul att få vara det igen.


Jag älskar min familj så himla mycket   


 


Önskar jag var så smal igen...



Av Michaela - 4 februari 2012 01:52

Jag blir tokig på mitt krypande i benen!!


Någon där ute som också lider av restless leg syndrome ? 


 


Jag har inte sökt ordentlig hjälp för det, men måste verkligen göra det, även fast det inte är varje natt/kväll så är det extremt jobbigt och det förstör min sömn. 


Så efter att man legat och kämpat med detta i sängen länge så hämtar man datorn vilket göra att det lugnar ner sig efter ett tag och kan sedan somna om, men oftast somnar jag utav utmattning. 


Vad ska man hitta på nu då ? inget att se på, och inget att göra, är ju extremt trött. Men frågan är om benet låter mig sova. Får sitta och spela lite.


Sov gott mina läsare :):)

Av Michaela - 3 februari 2012 20:07

Då har man gjort sista dagen på praktiken denna period. Blandade känslor, hade vart så himla kul o vara kvar, men man saknar ju klasskompisarna. Så det ska bli kul o få träffa dom igen. Jag hoppas att denna hemska kyla ger sig till på måndag, annars kommer jag frysa halvt ihjäl påväg till skolan :P 


Nu är det kväll och självklart blir det någon film. men vad vet jag inte riktigt än :P


Ha en underbar fredag :)


See Ya! :)

Av Michaela - 2 februari 2012 19:43

Jag har haft en liten ofrivillig bloggpaus.


Varför får ni kanske reda på ett bra tag framåt ;)


Men iaf, nu ska jag sätta igång med bloggandet igen. Dock blir det inget mer idag, får bli i morgon :)


Ska vara social och kolla på filmen här hemma :)


See Ya! :)

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards