melahsplace

Alla inlägg under april 2012

Av Michaela - 14 april 2012 21:04

Storstädade sovrummet med älsklingen idag...

Det var både skönt och jobbigt och få det gjort :P


Mina kläder slängdes ut på sängen för rensning, var mer än jag trodde plus att jag har alla mina jeans på vinden :P


 


Haha kanske låter lite dumt, vem f**n har jeansen på vinden?? :O


Jo det har jag :P haha 


När jag träffade min kära sambo så var min kropp smal :) Men efter många myskvällar så hade "lilla" jag gått upp lie över 20kg :P haha Ja kärleken gör en verkligen tjock :)


Men iaf, så jeansen ligger där uppe för dom är för små än så länge :P


Vid jul hade jag nått halva vägen till min "normala" vikt :) VIlket jag var överlycklig över :)


Men sen så kunde ju inte jag och min kille hålla fingrarna i styr :P haha Så nu är man ju gravid och växer på bredden igen :P


Tillbaka till min städning :)


Jag var grinig och ledsen under hela städningen av kläderna...


Mycket känslor nu när man var påväg ner i vikt och hade kunna börja använda endel kläder igen så blir det bara tvärtom nu. Mindre kläder som passar. Men det blir bättre om ett halvår :) 


Måste ju bara på peka att jag satt ute på balkongen innan och stekte lite i solen :)  Men det var ju inte det enda ;) 

En tallrik med glass och jordgubbar det klart :D


 



Nä nu orkar inte jag ge mer info idag ;)


See Yaa! :)

Bloppis-annons
Av Michaela - 14 april 2012 18:20

Jag säljer mitt linne som legat nu alltför länge i garderoben med prislapp kvar på. Jag höll på och gå ner i vikt och då var det för litet och nu är jag gravid så nu kan jag verkligen inte ha det och måste rensa ut på kläderna.


Helt oanvänt med prislapp kvar. Ord. pris: 129,95


Frakt står jag inte för.

Kläder & Skor, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    50:-
Telefon:    0761124468
 
Av Michaela - 11 april 2012 18:38

Idag fick jag ett paket på posten :D :D Beställde i helgen ifrån H&M och det kom idag, dock inte allt men två plagg iaf :)  Då jag tycker det är för dyrt med mammakläder så köpte jag mig lite större snygga plagg :) 


Magen har blivit större men än så länge är det de där jobbiga mellantinget. Mjukiskläderna är för små men mammakläderna är lite förstora :P 


Dessa plagg kom idag :)


 


Jag har ännu inte provat dom, så man vet ju inte hur man ser ut i dom :P haha

Speciellt den blommiga tanke på att jag har aldrig något blommigt på mig, så kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid det :P



Av Michaela - 9 april 2012 16:40

Jag är så extremt bra på att göra bort mig och flytta om orden när jag pratar :P 


Jag var hos min tjejkompis igår och fick låna lite mammakläder som passade perfekt :)


Då satt vi och tjöta även lite :)


En konversation


S: Hur stor är bäbisen nu?


Jag: Som en advokat


 


Haha nej jag har inte en advokat i magen :P


Jag skulle säga avokado men blev liiite fel ;P hahaha


Den bjuder jag på :)

Av Michaela - 7 april 2012 07:29

GLAD PÅSK!!




Idag blir det mycket god mat som man ska trycka i sig! :) Och även godis det klart ;)


Vi firar påsken med god mat med gott sällskap :)


Hur firar ni påsken? 

Av Michaela - 4 april 2012 19:01

För någon kväll sedan så såg jag en sjukt bra film med min kära sambo och min kusin. 


Den berör väldigt mycket! 


Machine gun preatcher


En verklighetsbaserad drama från 2011


 





Den är helt värd att se!! Sjukt bra!!

Av Michaela - 1 april 2012 18:08

En dag satt jag och min kusin och tjöta om allt mellan himmel och jord och spåra ur gjorde det säkert som vanligt :P


Men då kom vi in på alla dessa statusuppdateringar på Facebook och vad man läser mest om :P


Jag kan ju säga att jag är inte oskyldig själv :P haha


De vanligaste statusarna vi kom fram till var


♠  Vad det är för väder idag


♠  Vad man ska äta för mat


♠  Hur man mår



Jag brukar typ nästan alltid dela med mig av mina smakupplevelser ;) Det är jag skyldig till :P 


Känner du igen dig i något ?


Har jag missat något ?






Vad hände... :P 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards