melahsplace

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Never too late

Av Michaela - 18 februari 2013 20:01

Som vanligt har jag vart väldigt dålig på att uppdatera, har inte riktigt kommit tillbaka än, till bloggandet alltså. Men alla har väl en period eller två... eller tre.. ja ni förstår va jag menar ;)


För fyra dagar sen så var det Alla -dag. Hur spenderade ni den dagen? Tycker ni att det är något speciellt med den dagen eller bara överskattat?

Själv tycker jag att det är en härlig dag :) En dag för alla hjärtan. Den dagen har även blivit hjärtebarnens dag. Vilket sitter mig nära hjärtat då jag själv föddes med hjärtfel. 

 

I alla fall så firade jag och min sambo våran förlovningsdag även den dagen, men vi gjorde inget speciellt så sätt.

Vi firade genom att vara med varandra och vår son 

 

Min mamma kom in och skulle vara barnvakt när vi skulle på bio på kvällen. Då passade vi även på att bjuda henne på middag. Blev självklart hasselbakspotatis, kött och rödvinssås. och även ett glas rödvin till maten :)

 

Leon fick en liten Alla -dag present av sin mormor. 

 

 

 

Så himla gulligt :)

 

Vi fick även en buket tullpaner utav mamma ♥ Bara för att det var vår dag :)

 

 

 

Innan hon kom så tog vi lite kort ;) hehe det var inte lätt för lillplutten var inte på det bästa humöret den dagen :P

 

Men detta blev okej iaf ;)

 

 

 

Nog för att jag ser mest road ut men ändå :P

 

Så såg våran dag ut iaf :) O just de, lillplutten blev 5 månader den dagen oxå ;) 

 

Nu ska jag underhålla plutten här :) 

 

 


 
 
emra

emra

18 februari 2013 20:35

Shit vad fin du är i nya frisyren michaela, passar dig toppen!! :D

http://emelierajalas.blogg.se

Michaela

23 februari 2013 18:09

ÅH tack så jättemycket :D Det värmde

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 15 februari 2015 19:30

Igår var det våran förlovningsdag, tredje året. Tiden går sjukt fort!    Eftersom det även var alla hjärtans dag så körde vi lyx innan Leon åkte till sin mormor.        Min absolut number one!!        Efter att jag hade jobbat så ...

Av Michaela - 2 februari 2015 20:45


Jag har alltid kopplat finnar med massa onyttigt. Speciellt choklad. Även tonåren kopplas ihop med finnar, men när man är strax över 20.. äh de är väl ingen idé och försöka få er och tro något sådant, rätt ska vara rätt, när man närmar sig 30 så är m...

Av Michaela - 1 februari 2015 19:22

Har vart på promenad med underbara Maja idag efter jobbet.    Vi har nog inte en enda sekund som är tyst, vi tjötar hela tiden.    Gick bakåt i tiden , vi har sjukt galna förr, och vi två ihop sluta aldrig bra haha. Galenskaper men vi hade så...

Av Michaela - 30 januari 2015 09:56

Kan man vara så kär i en låt ? Jag är verkligen helt förälskad i denna låt, denna cover.      Den finns även på spotify, vilket gjorde min dag då jag upptäckte det :)   Ha en underbar fredag :D    Puss! ...

Av Michaela - 29 januari 2015 22:13

Ska man vara en kämpe eller ska man lägga sig ner?    Jag har lärt mig av mina livserfarenheter att ger man upp då hamnar man i botten. Jag har sett botten många gånger och jag kan säga att där är det väldigt mörkt.    Man hamnar i botten mån...

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards