melahsplace

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Michaela - 21 mars 2013 09:39

Spenderade halva min dag igår med min tjejkompis och hennes son. Självklart var ju min lilla plutt med oxå.


Vi skulle spendera lite pengar, ja, lite pengar blev spenderat iaf ;) 


Vi bestämde att vi skulle ta coop först, va ju tvungen o ha lite frukt :)


Sen gick vi till elins, haha ja de var där hela dagen försvann :) Vi skulle leta ägg, o det var i ALLA butiker. 


Gick sammanlagt i ca 5 timmar, så vi rörde på oss iaf ;) 


Passade på att sitta en sväng på fiket oxå då killarna behövde äta. 


 


 


Ja sist letade vi ägg på maxi.. hahaha 

Jag tänker då inte skriva vart dom var, men fy bubblan va vi fick oss ett gott skratt sen haha


Ja denna dag glömmer jag aldrig, dessa ägg!! :P 


Måste bara säga att det var första gången jag letade ägg, o roligt var det ;)


 


Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards