melahsplace

Alla inlägg under maj 2012

Av Michaela - 22 maj 2012 18:10

Var på studiebesök med skolan idag :)  Kände inte alls för det först :P haha


"En heldag på Handels anställningsförbund , hur ska detta gå?" Tänkte jag


Men det Gick!! :)


Var mkt intressant och nyttig information :) 


På morgonen fick vi mackor, och det satt mkt mkt bra i magen :)


Sen blev vi bjudna på lunch ute :D Vi fick välja vad vi ville vilket var kanoners :D


Det blev en kebabtallrik för mig :D Guuuud va gott det var :D


 


Självklart var jag ju tvungen o smsa karln en härlig bild på maten moahaha :) 


Sen fick vi fika oxå på eftermiddagen :) 


En bra dag :)


Hur har er dag vart? :D



 

Av Michaela - 21 maj 2012 17:30

Idag har det vart rejält sommarväder!! Jag passade på att göra skolarbetena på morgonen och sen var jag ute hela dagen :D Helt underbart!!


Dagen började då så här tråkig :P haha skolarbeten!! Men skönt och få det gjort och solen hade ju ändå inte kommit fram till balkongen än då så ;)


 


När solen hade kommit fram tillräckligt till balkongen då var jag snabbt ute! :) Varmt och svettigt men ändå skönt!

Massa D-vitamin ;) Bra för kropp och själ :)



 


Sen var man ju tvungen och ha glass till denna underbara varma dag ;P haha 

Så jag sällskapade med min kusin till skitnetto för att köpa glass :)




 


Han skulle iväg o jobba men vi hann sitta ute i gräset ett tag och jag lyckades trycka i mig en glasspinne ;)

Och självklart blev det ju en hederlig 88:an :) 



 


Tillslut blev det så sjukt varmt på balkongen att det inte gick o sitta där :P



 


Men jag och sambon tvingades oss att sitta där när vi mosade i oss glassen jag köpte :) 


 


Inatt kommer jag sova sjukt gott efter all denna friska luft och sol jag fått idag :)


Jag älskar sommaren! :)


Av Michaela - 20 maj 2012 17:34

Ett rejält gottisuget par ;)


Sambon ställer sig och gör smoothie till oss och jag ställer mig o gör chokladbollar dock så orkar jag inte rulla dom ;)


 



 


Haha det ser inte så gott ut kanske, men det smakar mkt mkt gott :) 


 

Av Michaela - 20 maj 2012 09:29

Slänger in lite bilder jag tagit nu under våren :)


           


Var dom godkända ? ;)



 

Av Michaela - 20 maj 2012 09:29

Slänger in lite bilder jag tagit nu under våren :)


           


Var dom godkända ? ;)



 

Av Michaela - 19 maj 2012 20:15

Då har man vart på "modell för en dag" 


Dock blev jag sjukt besviken på att många bilder inte blev bra. Fotografen kunde faktiskt sagt att håret hängde för jävligt.. nästan alla bilder hade jag världens dubbelhaka på eller så såg jag fet ut istället för gravid, nee men som tur var så hade jag inte pengar till o köpa många. Det blev två stycken bilder, och dom var inte svåra o välja kan jag säga.


Men jag hade en asbra dag iaf :) Nu är jag sjukt trött! :P



En gravidbild 


 


o så en bild på "bara mig"  

   


Jag orkar inte skriva mer idag.


 

Av Michaela - 18 maj 2012 16:40

Igår åkte jag och min sambo iväg till en kompis :) Hade en mycket trevlig kväll, dock lite drama emellanåt, men sånt kan man ju inte komma undan tyvärr :P haha


Hans dotter ville fota mig och min sambo, vilket var kul men det kändes sjukt konstigt, jag står alltid på andras sidan kameran. :P 


 


Här är en bild :) Dock hatar jag min dubbelhaka, men jag skyller på att jag är gravid ;)


Jag älskar denna bild, båda två ser otroligt lyckliga ut och ingen av oss fjantar oss 


Denna ska vi förstora upp o sätta på väggen :)


Hon är jätteduktig på att fotografera :) 


Kolla in hennes blogg här

Av Michaela - 16 maj 2012 17:51

I måndags var jag och min sambo iväg och fick kolla på lillen igen :D Gud vad det är livat där inne :)


   


Längtar tills du kommer ut till oss ♥ ♥ ♥ 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards