melahsplace

Alla inlägg under maj 2012

Av Michaela - 15 maj 2012 17:50

Idag är det min älskade pappas födelsedag   




ETT STORT GRATTIS PÅ DIN DAG PAPPA!!     

Av Michaela - 13 maj 2012 18:21

Jag och sambon var iväg hos mina föräldrar i helgen och firade pappa som fyller på tisdag :)


I fredags så kom en vän till familj över med hennes dotter. Vi fick en fin presentpåse med massa fint i :D


 


En pyjamas, ett paket med fyra mysiga kortärmade bodys. En leksak. Ett paket med 5 vita bodys (långärmade och kortärmade)


Blev görglada :D :D



 

Av Michaela - 10 maj 2012 18:57

Fick lite roligt samtal idag :D 


På måndag nästa vecka ska man iväg och kolla på lägenhet :D Ska bli så jäkla kul :)


 


Efter lägenhetskollen så ska man iväg till ultraljudet och sedan barnmorskan :) Så det kommer vara full upp :)


Längtar som fasen! :D


 















Av Michaela - 8 maj 2012 18:33

6 dagar kvar och det känns som en hel evighet!! Jag blir tokig!!


Jag vill se dig igen lillen, jag vill se att allt är okej!!


 

Av Michaela - 8 maj 2012 15:26

Igår så åkte sambon iväg till sin mamma, så då var det bara jag och katterna :) Det var skönt o få sitta o kolla på en riktig tjejfilm. :)  Satt och storböla gjorde jag ju självklart :P haha


Jag: "böl böl böl"...Jag hatar den här filmen... "Böl böl böl"


 


Haha så töntig man kan vara :P 


Till detta snyftade jag i mig glass :) 


 


Idag kommer karln hem :) Ska bli skönt o få hem honom igen :) :)


 

Av Michaela - 7 maj 2012 18:39

Tänk om man hade vart så grym på att sminka!!!



Av Michaela - 6 maj 2012 18:18

Idag har solen visat sina varma sida :D 
Suttit på balkongen och bara slappat! Gud vad bra man har det ibland ;)
Karln fick till och med av sig linnet idag ;)
Glass-sugen som man var mutade man karln med en lättöl om han gick och handlade ;) Och jag kan säga att jag har nog aldrig sätt honom resa sig så fort :P haha 
Så jag fick min glass och livet blev ännu bättre ;)
Glass med jordgubbar och chokladsås. Ja kan det bli bättre ? Mjo faktiskt, om jordgubbarna hade vart färska :P
 
Karln blev mkt nöjd med sin öl :)
 
Hoppas ni har haft en helt underbar dag som jag haft :):)
   

Av Michaela - 6 maj 2012 10:27

Vilken energi man fick igår :P Vart kom den ifrån ? 


Stor rensade i storarummet och det blev mycket fint :) Blev av me massa skit! 


SKÖNT!!!! :)


Men idag tänker jag bara ta hand om allt från igår. :P 


Blev lite nyinrett även igår. 


Två ljusstakar och en sten som är format som ett hjärta.

 


Innan hade vi en skrivare och massa skit där :P


Men idag ska vi inte göra ett skit :) Nu tar vi ledigt, det är ju trots allt söndag :P


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards