melahsplace

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Michaela - 7 januari 2012 19:44

Ett gammalt inlägg i min förra blogg. tänkte bjuda på lite bilder :)


Lite bilder man tog i helgen :)

 
Älsklingen

 
Blommor

Spindel

Katten "Sissi"

Blommor

 
Blomma                                     Födelsedags"barnet"

Katten "Flash"
Av Michaela - 7 januari 2012 19:06

Idag blev det tacos :) Det var ett tag sen och det satt rejält bra i magen :)


 


Till tacosen blir det ett avsnitt av Being Erica :)



Syrran tipsa mig om denna serie, och då även jag tipsa om den :)


Jag tycker verkligen om den iaf :)

Av Michaela - 7 januari 2012 17:56

Man har vart iväg och storhandla med mamma idag, självklart följde sambon med. Vi slängde även massa skräp, men när vi kom hem så upptäckte vi att vi glömde typ hälften :P haha lyckat.


Det blev massa mat handlat, men inte så dyrt som jag trodde :P Ibland lyckas man :)


 


Jag bjöd mamma på mat :) Blev på max, då jag ville jävlas med min pappa :P  Som älskar max-hamburgare.


Då tog jag självklart en bild på mig själv och den fetaste hamburgaren och mms:a till honom :P


 


Haha han tyckte jag var elak :P


Men han blev väldigt glad när mamma kom hem för jag hade köpt en burgare till honom, och även brorsan fick en. 


Ibland kan även jag vara snäll ;)



När vi kom hem sen så helt chockerande så började jag och sambon städa i köket :)


Möblerade om lite i skåpen och skurade och diskade :)


 


Blev riktigt fint, dock så ska man skita ner nu igen när man ska laga mat :P


See Ya later ;)

Av Michaela - 7 januari 2012 10:15

Snart kommer morsan in till stan och då ska vi spendera pengar :)


Dock inget roligt :P matförådet ska fyllas på rejält :) det är bra :)




See Ya later :)  

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards