melahsplace

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Michaela - 20 januari 2012 22:01

Dagen började med min underbara förskyllning som jag haft alltförlänge. Näsa är bättre, men nu hade det satt sig i luftvägarna och man hade jobbigt o andas, men nog om det. Sen åkte sambon iväg, så man är själv hemma... sorry bby men det är helt underbart!! :)



Men sen hände det något. :)


En liten hemlis. 


Det kanske inte är en super seriös grej. haha


Men det kommer jag att berätta om i morgon :)


Tänkte bjuda på en hemsk bild på mig i min jobboutfit när jag var på möte i måndags, det syns att man inte är helt hundra på bilden :P


 


Haha så himla fult på mig :P


See Ya! :)

Av Michaela - 20 januari 2012 11:09

Jag vill ha sommar nu!!


Slippa detta konstiga växlande väder. Ena stunden snöar det och andra regnar det. 


Tänk att sitta på balkongen i solen och känna hur det steker på huden. mmm.. UNDERBART!


Dock så har jag 10 kg att bli av med innan sommarn, så pga det får sommaren vänta lite. Men skulle va så skönt med sommar nu! :)


 


 






See Ya! :)  

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards