melahsplace

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Michaela - 26 november 2012 21:36

Är med i en tävling, där vinsten är en personlig almanacka :)


Var med ni med :) Kan va kul o få chansen att ha en personlig planering under 2013 eller hur ;)


Klicka på bilden för att komma dit :)


 



 


Av Michaela - 26 november 2012 08:58

god morgon, då var det ännu en ny vecka , tiden går så sjukt fort.


Idag har jag tänkt att jag ska dra me syrran till dollarstore. :) Behövs en långpromenad efter allt frossande.  :P


Idag skulle vi ha vart på BVC men barnmorskan var sjuk så det blev inte så. Typisk! Jag vill ju veta hur stor han blivit nu och om kurvan har rättat till sig. Men får vänta istället. 


Lille Leon fick stå ut me mammas fotande igår, dvs som alla andra dagarn :P haha

Men han var inte på det bästa humöret just då det klart. Men fick en bra bild då han inte va ledsen :)


 



Får se om han vill bjuda på några bra foton idag :)


Ha en kanondag :) 


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards