melahsplace

Alla inlägg under december 2012

Av Michaela - 3 december 2012 20:00

Hittade en sida nyss o göra egna collage på :) Photovisi heter det :) 

Gå in och testa ;)

Gjorde denna, så sööt :)


På leon när han är typ kanske ett halvår till idag :)


 

Av Michaela - 3 december 2012 15:35

Haha kom underfund med att de kan låta väldigt dum men men..

Det som kom på posten eller med posten kanske man säger ;)

Var tre trisslotter, tog det istället för biobiljett denna gången :)

Hoppas på tur ;)

Av Michaela - 2 december 2012 08:39

Igår var det full rulle hela dagen. 


Dagen började inte som det var tänkt :P  Min sambo blev riktigt dålig i magkatarr. Så det var bara jag som var arbetsduglig eller va man säger :P haha


Men han fick göra lite ändå, för va faan jag gjorde de ena o de andra när jag mådde illa o så under graviditeten :P


Först så gick vi till elins esplanad för att få leon fotad :) 

Dock började inte det heller så bra, vi glömde tomteluvan :P Så sprang runt o letade efter en, men alla var ju självklart förstora!! Men sen så spydde han ner sen så då köpte vi en ny body med röda bilar på :) Så lite bättre blev de iaf ;)

Foto blev det iaf till slut ;)


Sen så gick vi till Arkens zoo då syrran skulle vara med i tävling om Skövdes charmigaste katt, deltagarna fick ju gratis kattsand o mat ;)  Hon har en mycket mer passande katt än va vi har :P


Detta är syrrans katt Akilles

 


Efter att vi vart där så gick vi hem till oss och började med julgodiset :) 

Dock är inte allt klart då vi var tvugna och springa iväg till coop extra. :P Är det billigt så kan man ju inte sitta hemma och låta de erbjudanderna flyga förbi ;P 


   


Kallt var det kan jag lova :P haha Men värt var det iaf ;)


När vi kom tillbaka så käkade vi pizza :D Laga någon mat var inte ens o tänka på. :P Köket var som kriget :P


Nä nu måste jag ta leon för han ville inte ligga längre.


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards