melahsplace

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Michaela - 12 mars 2012 17:58

Var på studiebesök idag med klassen. Då vi var på Elins Esplanad. Ni som inte vet vad det är så är det ett relativt nytt köpcentra i skövde. 


Vi fick självklart med oss en liten goodiebag :D Älskar gratissaker! :D


 


Chipspåsen är lite smått gömd bakom vattenflaskan o det beror på att jag mosade i mig dom förut :P haha


Ugnsbakade chips med sourcream och italian cheese MUMS säger jag bara! Fy va goa dom var!! Min nya favorit!


I karamell påsarna var det mintos. :):) Måste vart 50 stycken i påsen eller något :)


Ville bara vara snäll o dela med mig av min happines ;) haha


Ha en underbar kväll :D


See Ya :)

Av Michaela - 12 mars 2012 16:46

Usch idag står det lite plugg på schemat. Har prov på onsdag i praktisk marknadsföring. 


 


Är dock inte alls motiverad, men vad gör man. 


I morgon ska man jobba :) Inventering på Åhlens, så skönt o få in lite extrapengar när man är fattig student.


Fick tillbaka ett prov idag :) 1 poäng ifrån MVG..... men 


jag var missnöjd på ett svar på en fråga, så jag diskuterade med läraren och lyckades få mig ett poäng till :)


så vad blev resultatet ? :D


 



Wohooo :D hihi



Nu ska jag hjälpa karln o laga mat :)


See Ya! :D

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards