melahsplace

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Michaela - 21 mars 2012 18:29

Haha detta är inte rätt! 

När jag väl inte kan dricka, är jag extremt festsugen! Men tyvärr så kan man ju inte det, men på ett sätt är det ju bra för jag kommer inte må dåligt dagen efter ;) Och om 6 månader kommer jag ha det bästa i världen ♥



Jag trodde att allt skulle vara helt underbart när man var gravid, att man var lycklig hela tiden alltså. Men det stämde ju inte :P  Jag är överlycklig över att jag är gravid, det är jag verkligen. 

Vissa dagar när man har sina hormonperioder :p Ja, då gråter man halvt hysterisk över att man är fet och rädd för att man ska få överflödig övervikt, (Inte barnet asså)  Man är rädd för att det ska hända något, man har hemska mardrömmar. 


 



Men det är bara några dagar. Dom flesta dagarna är jag otroligt lycklig och kan inte vänta tills jag kan få känna den lille i magen när hon/han sparkar o slåss :) 


Jag verkligen längtar tills man får se lillen på bild och få allt bekräftat att man verkligen har ett barn i magen, och kan se att allt är okej. 


Det är mindre än en månad kvar till ultraljudet, men ändå för långt ifrån.


Jag får se till att ha kul så dagarna går fortare :)



 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards