melahsplace

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Michaela - 3 juni 2012 12:27

Jag gillar utmaningar, så självklart kör jag ;)


Utmanad av självaste Gaymasen 


1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?

Att du är flummig och lite smått galen ibland ;)


2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?

Katt :) Eftersom jag är smidig som en badkar nu så skulle jag lätt vilja vara en katt ;) Bra hörsel, kan ju höra det mesta :P Bra syn. Ja o så får man hoppas på att det är en bra människa som tar hand om en bara :P 


3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?

Min kamp genom mobbning


4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?

oj, ja du den var faan svår. Men va faan, de går ju inte välja :P 

Vi kör alzheimers :P


5. Värme eller kyla?

Värme


6. Mac eller PC?

Eftersom jag har en PC o aldrig ägt en Mac så får jag ju säga PC :P


7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?

Bada självklart i de kalla havet. 


8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?

Min sambo det klart :)


9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?

Haha vilken fråga :P Vackert o vackert, :P Säger ju penis


10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?

Jag hade självklart valt o träffa presidenten. Fatta va grymt o så påverka något så stort! :)




 



 









Av Michaela - 3 juni 2012 10:25

En sån underbar låt! 





 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards