melahsplace

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Michaela - 10 juni 2012 17:03

I veckan kom karln hem med en påse med saker ifrån jobbet, dom får saker som blir över ibland, o jag blev glad :D


Det jag plockade ut till mig var


Fyra parfymer :)

Naomi Campbell, Harajuko som gwen steffani gjort, en Björk and Berries parfym och sen en Ciline Dion parfym

 


Showergel från The body shop, Kroppskräm från Lancôme och en ansiktskräm från Clarins Paris.

 


Smink :)

Fyra olika läggglans, ett lipbutter, krämrouge, puder, foundation och någon sorts ögonpenna i pulverform. :)

Även en ögonskugga som jag glömde hos mina föräldrar :P 


 



Jag är glad ;)



 

Av Michaela - 10 juni 2012 09:12

Då har man flyttat :) Inte jag men hahaha


Hjälpte svärmor och flytta igår :) 


Äntligen får hon komma till nya lägenheten!! Så glad för henne!!


Fick med oss några tomma lådor hem så nu kan man packa mer här hemma :) Flyttar ju om mindre än 2 månader! :D


Jag längtar!!!!


Provade även mitt nya gratis smink o hudvård igår :) 


 


Plus att jag permanenta håret i fredags :)


Nu ska jag glo på film innan man ska iväg :)


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards