melahsplace

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

känslor och annat under året

Av Michaela - 6 januari 2013 18:42

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften faktiskt. Skulle bara fortsätta me min vikt vilket gick åt fel håll ;)

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja det var några som vart föräldrar, även jag blev mamma

 

Dog någon som stod dig nära?
Nej :)

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer skratt. och mer viktnedgång ;)

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
14 September då vår älskade Leon äntligen kom ut och vi fick ha honom i våran famn

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne det är mest saker som vart pga graviditeten.

 

Bästa köpet?
Barnvagn för 200 spänn. 3 år gammal emmaljunga (asbra skick)

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Adele - Make you feel my love

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gråtit

 

Hur tillbringade du julen?
Hemma som en liten familj för första gången 

 

Blev du kär i år?
Har vart kär i 3½ år. Men blev helt förälskad i min son när jag såg honom för första gången i verklighet. (Älskade honom från första stund han fanns)

Favoritprogram på TV?


Solsidan de klart ;)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

 

Hata o hata vet jag inte, men jag var arg mycket arg

Bästa boken du läste i år?

 

läste faktiskt ingen bok förutom skolböckerna :P

Årets bästa film?

What to expect when you expecting    GÖRBRA!!

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var hemma med min familj, var nybliven mamma och hade mest ont efter allt :P

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att jag hade kunnat njutit mer av min graviditet än att vart arg, ledsen och deprimerad. Men det berodde på en sak som jag inte kunde styra över som hände den tiden. (Vilket var helt fel tillfälle!)

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Leggings! :P haha  och tunikor!

 

Vad fick dig att må bra?
Min sambo som alltid kan få mig att må bra även när jag mår som sämst. Även vår älskade son

 

Vem saknade du?
Saknade mest någon vän som kunde vart där för mig när jag behövde de som mest

 

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?

oj de är massa, tagit studenten, vart gravid, fött, blivit mamma, legat på operationsbordet i vaket tillstånd.. ja det kan fortsätta men de vill ja inte tråka ut er med :P

 

Vilka länder besökte du?
Jag var hemma, student o arbetslös tar en inte så långt ;) Men jag hade allt jag behövde här hemma :)

 

Vad var din största framgång 2012?
Jag tog äntligen studenten :) Jag fick in en fot i arbetslivet! :) 

Den största framgången var nog i mig själv, utvecklats mycket som person. 

 

Största misstaget?
Att jag inte tänkte på mig själv, mitt eget bästa.

 

Den bästa nya personen du träffade?
Min underbara son som jag äntligen fick träffa 14 sep. 

 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var tyvärr ledsnare, vilket jag inte skulle vart tanke på att min största dröm kom i uppfyllelse.

(var glad över den stora underbara händelsen, men annan händelse förstörde mycket av glädjen)

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat och njutit av min graviditet

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Jordgubbar :P (barnsaker kom in från olika håll, så där spendera man inte mycket)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vår son äntligen kom ut till den stora världen. När vi äntligen fick se och hålla våran lille plutt 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

jimmi

6 januari 2013 19:11

<3 <3 <3

Michaela

6 januari 2013 19:16

Älskar dig

 
Nina

Nina

6 januari 2013 21:01

tack så jätte mkt :D

http://www.deliciously.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 15 februari 2015 19:30

Igår var det våran förlovningsdag, tredje året. Tiden går sjukt fort!    Eftersom det även var alla hjärtans dag så körde vi lyx innan Leon åkte till sin mormor.        Min absolut number one!!        Efter att jag hade jobbat så ...

Av Michaela - 2 februari 2015 20:45


Jag har alltid kopplat finnar med massa onyttigt. Speciellt choklad. Även tonåren kopplas ihop med finnar, men när man är strax över 20.. äh de är väl ingen idé och försöka få er och tro något sådant, rätt ska vara rätt, när man närmar sig 30 så är m...

Av Michaela - 1 februari 2015 19:22

Har vart på promenad med underbara Maja idag efter jobbet.    Vi har nog inte en enda sekund som är tyst, vi tjötar hela tiden.    Gick bakåt i tiden , vi har sjukt galna förr, och vi två ihop sluta aldrig bra haha. Galenskaper men vi hade så...

Av Michaela - 30 januari 2015 09:56

Kan man vara så kär i en låt ? Jag är verkligen helt förälskad i denna låt, denna cover.      Den finns även på spotify, vilket gjorde min dag då jag upptäckte det :)   Ha en underbar fredag :D    Puss! ...

Av Michaela - 29 januari 2015 22:13

Ska man vara en kämpe eller ska man lägga sig ner?    Jag har lärt mig av mina livserfarenheter att ger man upp då hamnar man i botten. Jag har sett botten många gånger och jag kan säga att där är det väldigt mörkt.    Man hamnar i botten mån...

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards