melahsplace

Alla inlägg under mars 2012

Av Michaela - 12 mars 2012 16:46

Usch idag står det lite plugg på schemat. Har prov på onsdag i praktisk marknadsföring. 


 


Är dock inte alls motiverad, men vad gör man. 


I morgon ska man jobba :) Inventering på Åhlens, så skönt o få in lite extrapengar när man är fattig student.


Fick tillbaka ett prov idag :) 1 poäng ifrån MVG..... men 


jag var missnöjd på ett svar på en fråga, så jag diskuterade med läraren och lyckades få mig ett poäng till :)


så vad blev resultatet ? :D


 



Wohooo :D hihi



Nu ska jag hjälpa karln o laga mat :)


See Ya! :D

Av Michaela - 10 mars 2012 17:39

Nä! Jag tror verkligen inte det. :) 


Bär är det bästa som finns!! :D


Igår så tryckte i mig en tallrik med vaniljglass och färska jordgubbar




Det var riktigt gott måste ja säga ;)


Sen idag så har jag faktiskt ätit två gånger med underbara bär :)


Hallon (frysta) med vaniljglass :)

 


Jordgubbar (färska) med vailjglass med chokladkross i :)



 


Åh vad jag längtar till sommaren då man kan köpta färska svenska jordubbar och ha mjölk till :)


Det finns inget som är godare!!


Eller vad tycker ni ? :)


See Ya! :) 

Av Michaela - 9 mars 2012 19:27

Gratis säger man ju aldrig nej till ;)


Fick ett paket i veckan ifrån Goodiebag  :)


Vad innehöll detta lilla paket då ?


Jo det var detta :D


 


Ska bli riktigt kul och få testa dessa hårprodukter och så om det är något man kan tänka sig att fortsätta använda :)


Någon som använder något av dessa?


Dela gärna din åsikt :)


See Ya! :D

Av Michaela - 5 mars 2012 18:56

Första dagen på denna nya vecka är avklarad :) 


Dock så är det ju 4 dagar kvar till helg :P haha


Denna vecka består av ett prov som man inte ser fram emot :P Ska även till läkarn en sväng.

Sen vad veckan har mer att erbjuda vet jag faktiskt inte :P haha 

Man får se vad som händer. :)


Idag blev det vofflor till middag, så det har man suttit och mosat i sig :) Det var riktigt gott.


 


Ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Därför blir det bara skit :P haha


Hoppas ni står ut med det ett litet tag till bara tills jag kommit tillbaka ordenligt. :)


See Ya! :)

Av Michaela - 4 mars 2012 19:17

Helgen är över! :(  Hade velat haft en dag extra. Men så kan det vara ibland.


Helgen har bestått av mycket slappande, förutom igår när man hade tvättid :P Då min kusin kom hit o snikade till sig tre maskiner :P  Alltid kul me lite sällskap när sambon ligger i sängen och är sjuk. 



När vi skulle gå till affären så spårade Frankie ur :P Men kul hade vi :)


 

Haha är han inte lite stilig iaf?  ;)


Sitter och inväntar film i soffan nu. 


Hoppas ni har haft en underbar helg! :D


See Ya!

Av Michaela - 3 mars 2012 18:45

Nu har jag bestämt mig för och göra ett nytt försök till och komma igång med bloggandet igen :P 

Det har hänt mycket de senaste veckorna att orken inte funnits till. Men nu hoppas jag att det vänder :)


Våran lilla katt Sotis vet vart hon inte får ligga, och ett ställe är på hatthyllan. När vi upptäcker henne där och säger hennes namn är hon blickstilla och låtsas att hon inte syns haha hon är för söt :)


     


Nu ska jag sitta och kolla på The Mask som går på tvn nu :) 


See Ya! :)

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards