melahsplace

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Michaela - 19 november 2014 23:40

När natten kallar men det går inte att sova.

Tusen tankar åker runt i huvudet på en. Även planeringar planeras samtidigt om och om igen. Blir galen.

På detta så är min älskade restless legs syndrom tillbaka. Åh vad jag saknat dig. :)

Att veta att man har tusen saker i morgon, samtal hit och dig, bakning o handling o allt möjligt. Ja sova går ju tydligen inte.

Sitter i mörkret i soffan, hör hur Sotis sitter o kliar sig o tvättar sig, flash han ligger och sover som resten av familjen gör. Haha de är tydligen bara kärringarna som inte kan sova.

Snart är det jul, har ni fullt upp inför julen?
Ja jag har iaf haha. Vet dock inte hur det ska hinnas men de hinns väl ;)

Nä nu är de dags att kolla på serie o vänta på att herr rest legs ska gå hem till sig :)

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards