melahsplace

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Michaela - 9 januari 2015 20:21

Äntligen en ledig helg, så som jag har längtat!! 


Jag har jobbat varenda helg i typ ett halvår, och nu, nu är jag ledig! 


Första tanken var WOHO!! Andra var "Vad gör man på helgerna?"


Dagen började tipp topp, efter att legat sjuk så behövde jag piffa upp mig, ja de gjorde jag och tog lite ego-pic med min assnygga mask. 


 


Humöret va på topp!! Drog iväg med Leon för och handla till Tacosen och fruktsalladen. Sen en sväng förbi jobbet. 

Jaha sa jag när jag ska gå därifrån då de börjat falla snöblandat regn från himlen. OCh där var frisyren förstörd.


Gubben kommer hem och har blivit värre i sin förkylning, Jahapp, de va den roliga lediga helgen!


Så nu sitter jag här i soffan helt själv, utan någon fruktsallad och inte alls lika uppiffad som i morse. 


 


Ja det är nu jag ångrar att jag inte köpte några riskakor och varm oboy. haha


Ja trevlig helg på er :)


Puss!!

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards