melahsplace

Alla inlägg under januari 2012

Av Michaela - 7 januari 2012 10:15

Snart kommer morsan in till stan och då ska vi spendera pengar :)


Dock inget roligt :P matförådet ska fyllas på rejält :) det är bra :)




See Ya later :)  

Av Michaela - 6 januari 2012 19:11

Jag satt och kollade på lite brudklänningar en dag för länge sen och detta inlägg är från min gamla bloggportal. Nej jag ska inte gifta mig :P


Fick bara sånt ryck att kolla, har hittat min brudklänning, är helt förälskad i den. :)



Tänkte visa den och några andra brudklänningar :)


Min framtida brudklänning ♥



Här är lite andra jättefina :)

   


Visst är dom fina ? :D

Av Michaela - 6 januari 2012 18:53

Min pappa är ju för gullig. Fick ett uppdrag av honom i veckan.


Han fick en katt utav mamma i julklapp och den heter Nisse, så söt :)


Detta var mitt uppdrag :p


 


Han älskar verkligen sin lille kung nisse :)

Av Michaela - 6 januari 2012 04:12

Något jag vill göra är SOVA 


Av Michaela - 5 januari 2012 22:43

Sitter här i soffan och blir galen snart! 


Restless Leg Syndrome! Jag hatar det!


 


Om du vill veta vad det är så gå in här


Nu har mitt ena ben hållt på i 4 dygn. Jag är ute och går, rör på mig mycket, men det blir bara värre och värre. Det är så illa att det till och med är på dagarna, inte bara på kvällarna. 


Jag tog min sista sömntablett igår, så nu sitter jag här och hoppas på att jag somnar av utmattning någon gång inatt. Dock så kan jag vakna upp även under natten utav att det kryper. Men jag får hoppas att jag får sova något inatt iaf :)


Nu ska jag kolla på sista avsnittet jag har med Mike&Molly, och sedan blir det att börja på ny serie :)


See Ya!! :)

Av Michaela - 5 januari 2012 20:43

Tog lite kvällsmys i soffan med sambon. 


En film och fruktsallad med chokladgrädde till, kan det bli bättre? ;)


 


Nu blir det att sitta och slappa ännu mer tills sängen ropar :) Får se om det blir något mer inlägg idag.


See Ya! :) 

Av Michaela - 5 januari 2012 18:10

Är du..


Osäker: Ofta :p

Trött: Lite då och då

Intressant: Nja

Smart: Även jag har mina stunder ;)

Barnslig: Haha beror på mitt sällskap ;P

Liten: Varken i ålder eller kropp :P haha

Lätt: Ne!

Skoltrött: Ne

Rolig: Alltid rolig ;P

Pratglad: Det kan man ju säga :P

Frågvis: Haha ja

Organiserad: Inte med allt, men vill :)

Hälsosam: Försöker!

Blyg:  Både och

Attraktiv: Nopp

Lätt uttråkad: Jaaa om jag sitter själv

Vegetarian: Ne

Besatt: Serier

Pålitlig: Japp

Filosofisk: jaa



Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: nej

Tvångstankar: Ibland

Färgat håret: jaa 

Brutit några ben: Nej men fått spricka

Några piercings: Öronen

Egen dator: Yees

Gjort bort dig rejält: Sånt talas inte om :P

Bra självförtroende: Bättre än förr iaf :)

Haft sex: Pip :P

Sagt jag älskar dig till någon idag: Varje dag till min sambo 

Varit kär: Jag har vart det sen 24/6 - 2009 i min sambo 

Blivit kär i någon på nätet: nee

Stulit någonting: Tyvärr ja 

Gjort något olagligt: Ja men jag har lärt mig utav det



Vem..

Saknar du: Min lille Star

Vill du döda: Ingen faktiskt

Rörde dig sist: Sambon

Kramade du senast: Sambon

Skrev du till sist: Min bror

Vill du vara som: Vet ej

Gjorde dig riktigt glad senast: Sambon

Fick du sms från senast: Min bror

Ringde dig senast: Sambon

Ska du gifta dig med: Min älskade sambo

Får dig att skratta: Min sambo, familj och mina vänner

Av Michaela - 5 januari 2012 15:20

Har nu vart nere på stan med sambon :) Skulle          handla kläder till jobbet, kavajj och kjol.


Men jag hittade bara kavajj och två andra plagg hehe :P


Denna kavajjen blev de på H&M :)


Gav 150:- för den. ordinarie pris va 499:- Så det vart ett mkt bra köp :)



Sen blev det en tuptunika på Gina :)


Köper aldrig mönstrat så nu tänkte jag att jag skulle ta o ändra på de ;) Den gav jag 50:- för, ordinarie pris va199 :- 



Sen blev det även en topp ifrån gina :) Måste bara få på mig byxor snart så jag kan använda den :P


Även den gav jag 50:- för, ordinarie pris va 149:- 



Så jag kände in lite pengar ;) Dock hade jag inte köpt dom om de inte va rea :P haha


Vad tycker ni om mitt lilla köp ?

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards