melahsplace

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Michaela - 6 januari 2014 19:19

Då så, då var vi tillbaka igen ;)


Ett halvår var bloggen oaktiv. Men nu har jag fått inspiration och vet var jag vill bidra med :)


Jag kommer att tipsa om hur man kan leva billigare, hur man kan ha råd att fira andra som fyller år, ha råd med det lilla extra till sig själv. och sen om allt kanske inte passar alla, men det är ju så, allt passar inte alla. 


Jag lever själv i ekonomisk kris och får vrida och vända på varenda krona. Jag vill ge mina tips och erfarenheter till andra som behöver detta. 

Jag kommer även lägga upp lite billigt pyssel som man kan göra till sig själv eller att ge bort. 

Heminredning är något jag börjat med mycket nu, och självklart det kommer bara billigt. Det kan till och med vara gratis om man har färg hemma :) 

Jag kommer även lägga in lite annat som händer i vardagen, fotografier då jag bara ÄLSKAR att fota, speciellt min lille kille :) 

Nu är det bara upp till mig att hålla igång bloggen ;) 

 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards