melahsplace

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Michaela - 7 januari 2014 18:13

Vet inte hur många gånger man gått in i affärer och suckat över att man inte har råd.  Det är ett antal :P haha


Sedan var det någon som var så himla smart som skapade en app kallad WRAPP.

Där man kan skicka gratis presentkort till sina vänner. 


Du kan handla med dom i affärena eller online, det står på presentkortet hur du handlar med det. 

Vissa har att du måste handla för en viss summa, men de brukar vara online det gäller. 

Appen är helt gratis, och ger många som har det krisigt i ekonomin hjälp med att kunna köpa den där presenten, eller köpa det dom inte har råd med annars. 


 


Med hjälp av denna app har jag fått mig 2 par varmare strumpor, som verkligen var behövligt. Presenter och julklappar har den också bidragit till. 
Mitt senaste köp var på jysk, då köpte vi oss ett par nya kuddar då våra är väldigt gamla, ett måttband, gummisnoddar och ett par gardiner. Vi hade 100 kr presentkort på Wrappen, och betalade själva 8 kr :) 8 kr för ett par nya kuddar är väldigt helt okej ;) hihi


Om du inte har denna app, tveka inte!!! Skaffa den!! :)

Vem gillar inte gratis liksom ;)


 

Presentation


Min blogg kommer handla mycket om hur man kan ha råd att göra och köpa endel saker. Även billiga pyssel och heminredning. Kommer även slänga in lite annat ibland ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards